24 mar. 2010

Vindecare la 10 000 km distanta

Cercetatorul Crooks spunea: "Majoritatea fenomenelor spirituale se produc in intuneric.....". In urma multiplelor experiente de practica in intuneric absolut, timp de trei saptamani fiecare, simt nevoia sa relatez unele impresii. 
Linistea perfecta, atmosfera de mister, convingerea ca sunt 'pregatita' si ca fenomenele care urmau sa se produca sunt reale, starea de transa a mediului - toate acestea au facut polibila intrarea constienta, fara efort in stare de transa profunda. In intuneric total si profund, mintea si sufletul incep sa calatoareasca liber pe taramul vast al experientei psihice si spirituale. Atunci cand patrunzi in aceasta stare sau forta primordiala, esti reunit cu Sinele autentic si cu divinitatea din tine. Pur si simplu 'conduci' Energia Universala. Poti vedea in trecut sau viitor, poti percepe adevaratul sens al existentei si poti intelege ordinea lucrurilor. Este ca o revenire la uter - originea structurii noastre materiale si prima Camera Obscura din Natura. 
Prima saptamana de izolare completa de lumina exterioara mi-a permis sa-mi recuperez somnul din ultimii ani.Terapia somnului a avut ca urmare aparitia unei fluiditati in gandire si activarea procesului de relaxare totala si vindecare a mintii si corpului. In aceasta perioada de tranzitie am realizat numeroase meditatii, in urma carora am inceput sa vad peste tot in spatiu o lumina purpurie-violet. A doua saptamana a debutat pentru mine cu un experiment personal, facandu-ma constienta de puterea dedublarii si vindecarii la distanta. S-a manifestat si capacitatea de a comunica intr-un mod nonverbal si tainic cu motanul meu, care mi-a transmis un mesaj extrem de important... Atingandu-se de mine, am simtit real caldura blanitei lui si am receptionat cererea de ajutor. Propria mea familie era supusa unor grele incercari. Verificand telefonic autenticitatea informatiei, m-am convins ca totul este real. Astfel motanul meu si-a capatat o alta demnitate si importanta. Chiar din prima zi am reusit sa sting focarul bolii, iar dupa trei zile situatia era in afara oricarui pericol. 
Atunci, am inceput sa fac distinctii intre visele lucide si somnul constient si am reusit sa inteleg ordinea reala a lucrurilor si evenimentelor. 
In urmatoarele zile a urmat vederea unei lumini albastre ca de zori de zi in intreaga camera. Am distins clar toata mobila si aranjamentul ei in camera. Pana la sfarsitul antrenamentului acest fenomen s-a mai repetat, pentru o perioada mai indelungata. Apoi a urmat o alta experienta: am vizualizat o lumina foarte stralucitoare, continua in jurul intregului meu corp. Simteam, ca am nevoie doar de foarte putin somn, iar acel somn era ca o continuare a activitatii constientului. Intr-o noapte am cerut sprijinul Puterii active a Universului, Dumnezeu, pentru ca sa mi se arate daca trebuie sa particip la acel experiment si a treia saptamâna, initial intentionand sa raman doar doua saptamani in intuneric. Am primit mesajul ca trebuie sa continui, urma sa se intample ceea ce era mai important. In a treia saptamana am vizualizat de trei ori o LUMINA galbena de un auriu intens, care apoi a aparut luand forma unor trandafiri aurii ce se revarsau din toate partile .....
Armonita.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu